10 Mart 2012 Cumartesi

ÇİRKO






"Bir tiyatro oyunu izlemek bir üniversite bitirmek gibidir." Bu sözü lisedeyken bir kitapta okumuştum ve o gün bu gündür hiç aklımdan çıkmadı.
Öğrencilerim bugün itibariyle 3. üniversitelerini bitirdiler :)) Okula gelen oyunları malesef saymıyorum.

Geçen hafta toplu kitap okumaları için Çirkin Ördek Yavrusu'nu hazırlayıp bastırmıştım. Çirkin Ördek Yavrusu'nu okudular, boyadılar. Çirkin Ördek'in aslında güzel bir kuğu olduğunu anladılar. Hikayeye bayıldılar.

Bir de bunu sahnede izleyelim dedim......

Geçen sene 2 mucize insan sayesinde 2 ücretsiz oyun izledik.Oyun hem ücretsiz olsun, hem konusu anlaşılır olsun, hem basit olmasın, hem güzel olsun. Hem....hem....hem......Bu hemler yüzünden 1. dönem oyun izleyemedik.
Bu dönem ki mucizemiz Ersin Umut Güler;bizi mucize bir muzikal oyunla tanıştırdı.
Hikaye çocuklarıma çok ilginç gelmiş olacak ki Çirkin Ördek Yavrusu müzikaline de ilgi (oyunun karşıda olmasına rağmen) umduğumdan bir hayli fazla oldu.
Oyun için Kenterler Tiyatrosu'na gittik.
Oyunda müzikler, danslar,kostümler, ritmik tekerlemeler muhteşemdi.
Oyundan sadece çocuk izleyicilerin değil, yetişkinlerin de çok fazla mesaj alabilecekleri düşüncesindeyim.
Oyun çıkışında miniklerim bir  de baktım oyun hakkında görüş ve düşüncelerini yazıyorlar . Bunlar ne zaman bu kadar büyümüşler???
Çocuklarıma balon dağıtılması da ayrı bir güzellikti.
Keşke sadece benim çocuklarım değil tüm çocuklar Çirkin Ördek Yavrusu müzikali ile tanışabilse...


 


 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder