9 Şubat 2012 Perşembe

Sürpriz :)

                                                                          



Çoğu öğretmenin sıkıntısıdır son dersler genelde çok verimsiz geçer. Hem öğretmenler, hem de öğrenciler yorulmuş, tükenmiş olurlar. Biz, son derslerimizi verimli hale getirebilmek için yaklaşık bir aydır sürpriz yumurta topluyoruz.Sağ olsun arkadaşlarım (çocuklarından) ve çocuklarım istemediğim kadar sürpriz yumurta getirdiler :)))



Ben de yumurtalarımızın içine yerleştirmek üzere, işlediğimiz konularla ilgili sorular yazdım. Yaklaşık 55 tane yumurtamız var ki bu da benim her hafta 50-55 soru hazırlamam demek oluyor. ( bir süre sonra bu soruları miniklerim hazırlasın istiyorum)Bir gün boyunca tüm tenefüslerimi sorulara ayırdım doğrusu.
Hazırladığım bu soruları  yumurtaların içine yerleştirdim.Çocuklarım hergün toplam 10-12 tane soru cevaplandırıyorlar. En çok soruyu bilene bir süre sonra hediyelerimiz var. Ama soru kartlarını saklamak şartıyla.



Günay kimsenin cesaret edemediği
çift jokerli soruyu aldı.

Soru Eren 'e zor geldi.


 

Veee Davutcan ilk sorusunu bildi.

     
 

Böylece hem öğrendikleri pekişiyor, hem de keyifli vakit geçiriyorlar. Haftaya gerçek yumurtalar, sürpriz yumurtaların rolünü çalacak. Amaaaa bu görev sürprizdi *-*


Soru 4'er saymalarla ilgili olunca
Buket arkadaşları kopya çekmesin diye
4'er saymalar kartonunu kapatıyor:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder