17 Ocak 2012 Salı

Şirineler & Şirin Babalar





Görsel Sanatlar dersinde sulu boya çalışması yapalım dedim. Meğer ilk ve son sulu boya çalışmamız, annelerimize boyadığımız el izlerimizmiş.
Son olmasın dedik önlüklerimizi giydik. Su kaplarımızı, fırçalarımızı ve kabak çekirdeklerimizi hazırladık.
Erkeklere Şirin Baba, kızlara Şirine resimlerini dağıttım.
Prenslerim Şirin Baba'ya, Prenseslerim Şirine'ye kabak çekirdeklerini yapıştırdılar.


                                               

Açıkcası inanılmaz zorlandılar yapıştırabilmek için. Yapışmıyor diye ağlayan bir kızım bile oldu.
Yapıştırdıkları kabak çekirdeklerini sulu boya ile boyadılar.
Hem temiz hem de sessiz çalıştı kuzularım.
Ne tek damla su döküldü yerlere, ne de tek bir kabak çekirdeği....




 

Şirin Babalar ve Şirineler yeni panomuzdaki yerlerini aldılar...
Son söz Can Ömer'den: "Öğretmenim ben bu dersi çok sevdim" diğerleri " ben de"
       "ben de".......

Bir öğretmenin duyabileceği en güzel söz bu olsa gerek :))










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder